2022. október 30., vasárnap

Heti menü 10.24-től 10.30-ig

 Hétfő: kapros-tejfölös tökfőzelék sütőben sült fasírttal



Kedd:  leves csirke mellcsontokból csigatésztával (a főtt húst leszedtem a csontról, úgy raktam vissza a levesbe), csikós tokány csirkemellfiléből



Szerda: csülkös káposzta


Csütörtök: tonhalas-szardíniás-olalbogyós csípős paradicsomszósos spagetti


Péntek: bableves pirított kolbásszal, almás kelt mini palacsinta fahéjas porcukorral, ill. kakaós és lekváros keltpalacsinta (a lekvárost most mindenki maga töltötte be baracklekvárral)






Szombat: karfiolleves saját készítésű tésztával (1 tojás + annyi liszt, amennyit felvett, -  vegyesen finom és rétes liszt kanalanként a tojáshoz adagolva -, kemény tésztát gyúrtam, lefedve pihentettem, vékonyra nújtottam, aztán széles csíkokra vágtam, a csíkokat egymásra fektettem és a lehető legvékonyabbra metéltem. Sütőpapírral bélelt tálcán szétterítve  kiszárítottam, a száraz tésztát papírzacskóban tároltam. 12,5 dkg száraz házi cérnametéltem lett, a karfiolkevesbe 6 dkg-ot főztem be.

Csak sóval sült csirkeszárnyközép (37 db) hagymás krumplival és (aki kért) csípős ketchuppal (paradicsomszósz helyett)




Este tököltünk is 😃. Menyem ügyesen faragta a Halloween tököt Bogikám kedvéért, én meg sült tököt készítettem. Nagyon finom volt. (Természetesen más-más tökből)




Vasárnap: Csirkemellcsontokból leves saját tésztámmal, rántott csirkemellfilé és süllőfilé (a süllőt Legnagyobbikom fogta) és "sajtbodag" törtkrumplival



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése