2012. június 1., péntek

Ma van a születésnapom




 Ma van a születésnapom. Megint öregebb lettem egy évvel. Estére ünnepelünk, szülinapi vacsorát tervezünk kis családommal. Egyébként ez a nap is olyan, mint a többi. Legalábbis úgy indult.  Az előbb csöngettek, ajtót nyitottam, egy virágfutár állt az ajtóban, kezében egy csokor virág, mellette levélke. A meglepetéstől alig jutottam szóhoz. Átvettem a küldeményt, bontogattam a kis borítékot és a virágot csodáltam. Azóta a meghatottságtól csak hull a könnyem. Kis Unokáim nevében Menyem küldött virágot és írt köszöntő és köszönő sorokat, az aláírás Tomika és Ádám.  De csak a képeslap másik oldalán lévő köszöntő versikét osztom itt meg.


Menyemnek pedig ezúton is nagyon köszönöm ezt a megható figyelmességet!!








14 megjegyzés:

  1. Isten éltessen nagyon nagyon sokáig! Boldog születésnapot kívánok sok szeretettel! Jó esti bulizást! El is hiszem hogy meghatódtál aranyos a menyed, de biztos hogy este is lesz könnyhullatásod mikor a család többi tagja köszönt!!

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen kedves Mária:)

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot,Mária :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog szülinapot kedves Mária!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon boldog születésnapot kívánok. Főzzél még sokáig sok finomat szeretteidnek és unokáidnak.

    VálaszTörlés
  6. Hát ha ma van, akkor Boldog Szülinapot Kívánok Neked!


    Legyen egészséged, tudjál boldog lenni, S szívedet ne bántsa meg senki. Születésnapod is legyen az örömnek napja, Kérem a jó Istent, hogy ezeket megadja.

    Kriszti

    VálaszTörlés
  7. Kedves María, Nagyon boldog szülinapot kívánok én is, legyen szuper az esti parti és minden kívánságod váljon valóra:)

    VálaszTörlés
  8. Boldog születésnapot kívánok, és nagyon szép estét! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon sok boldog születésnapot kívánok! :)))

    VálaszTörlés
  10. Akárhogy igyekeztem, nem tudtam megjegyzést hagyni kb. 1,5 órával ezelőtt a saját blogomon. Talán most sikerül...

    Kedves Bloggertársaim, Éva, Kati, Aleda, Juci, Hobbychef, Illéskrisz, Trollanyu, Gabriella és Petra!! Köszönöm a kedves szavakat, a jókívánságokat. Örülök, hogy ilyen kedves Emberekkel hozott össze jó sorsom a blogomon keresztül. Nem vagyok ügyes mestere a szavaknak, de nagyon meg vagyok hatva, és nagyon köszönöm még egyszer:).

    VálaszTörlés
  11. Kedves Mária!
    Kivánok nagyon boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen kedves Marcsi :)!!

    VálaszTörlés
  13. Kedves María! Nagyon boldog születésnapot kívánok!!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépen köszönöm :)!!

    VálaszTörlés