2012. június 11., hétfő

Meggyes linzer 2012












Ugyanazzal a recepttel készült az idei év meggyes linzere is, mint tavaly. Annyit változtattam, hogy csak rétes lisztet használtam, az összes zsiradék margarin volt, porcukor helyett kristálycukrot tettem a tésztába, és úgy osztottam el, hogy picivel kevesebb került alulra a tepsibe, több a tetejére. Minden mást teljesen ugyanúgy csináltam. Isteni finom, vanília és citromhéj illatú volt a tészta, de sokkal ropogósabb, mint tavaly. A rengeteg meggy töltelék viszont nem volt  túl édes, és nagyon illett a linzerbe. A tetejét, az idén is vékonyan meghintettem porcukorral. 





















6 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehetett! A meggyes nálunk is jöhet minden formában.

    VálaszTörlés
  2. No lám! Sütöttél is! Finom ropogós lehet a teteje! Jól néz ki nagyon! :o)

    VálaszTörlés
  3. Lilla - köszi :)!

    Marisz57 - tényleg finom! Nem csodálom, szerintem nem sokan vannak, akik nem szeretik:)!

    Illéskrisz - Hát igen! És finom is tényleg, a fiúk-lányok is megmondhatják :). Sőt ettem is belőle, de továbbra sem bírom az édességet (pedig ez nem is volt nagyon édes).

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki :-)

    Hirdettem egy játékot, kérlek nézz be hozzám, örülnék, ha csatlakoznál :-)

    VálaszTörlés
  5. Verus - köszönöm :)!
    És az invitálást is köszönöm, de én nagyon ritkán készítek desszertet, (a gyümölcsöket inkább gyümölcssalátának szeretem elkészíteni, vagy megeszem őket úgy, ahogy vannak), így ha nem haragszol, nem vennék részt a játékban.

    VálaszTörlés