2022. december 25., vasárnap

Bejgli

 Megsütöttem  életem első, igazán jól sikerült bejglijét. Tavaly, mikor Anyukám kórházba került, már próbálkoztam, de azok a bejglik nem voltak fotogének, szétrepedtek a túl sok töltelék miatt. Azért meg lehetett enni, sőt még Anyukámnak is küldtem belőle a kórházba. Az idén Andi receptje alapján dolgoztam,  és csodásan szép és isteni finom bejglit sikerült sütnöm. Nem írom le a receptet, mert a linken minden pontosan leírva megtalálható. Ezer köszönet Andinak a csodás receptért!

Annyit megjegyzek, hogy gondban voltam a tojással lekent bejglik hidegen, de nem a hűtőben tárolásával, végül kitaláltam, hogy éjszaka a kocsi csomagtartójában lesz a hideg hely 😀. És működött. Érdemes kipróbálni a receptet, mert nagyon jó. A tésztához a hideg vizet érdemes apránként adagolni, mert nekem csak 1 dl-t vett fel. 

2 rúd mákosat és 4 rúd diósat sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése