2023. április 7., péntek

Heti menü 03.13-tól 03.19-ig

Hétfő: előző hétről maradt kacsanyak vagy csirke leves (ezekről nem csináltam képet);  magyaros "pasta carbonara" - húsos szalonna helyett, csak sima füstölt szalonna kiolvasztott zsírjával és pörcével, tejföllel és sóval elkevert 5 tojással 1 csomag tésztához. Finom volt!


Kedd: kolbászos gyors bableves (babkonzervvel);  rizsfelfújt, rizskók, vagy rizskoch, ki hogy ismeri, málnaszörp híján most meggy és sárgabarack lekvárral. Isteni volt! Apukám is imádott mindent 🙂.




Szerda: karfiolleves; fűszeres krumplin és negyedelt hagymán sült fűszeres bőrös malacoldalas (én csak ezt ettem, ahogy a többi felnőtt is 😀),  Bogikának rántott csirkemellfilé és sajtbodag sültkrumplival.





Csütörtök: csirkepörkölt és gombapörkölt csiperkéből.

 (A csirkepörkölt 6 db kifilézett és 3-3 darabra vágott alsócombból és fél csirkemellfiléből készült. A combcsontokat is belefőztem a pörköltbe, de tálalás előtt kiszedtem belőle. Nem dobtuk ki, leeszegettük róluk a rajtuk maradt húsokat, ez még Bogikámnak is nagyon tetszett, Ő is beszállt 🙂.)


Péntek: csirke felsőcomb csontokból leves cérnametélttel; gyros felsőcomb filéből sültkrumplival tzatzikivel




Szombat:  fűszeres tepsis krumpli hagymával, füstölt szalonnával és virslivel



Délután csokis muffin tejszínhabos vaníliakrémmel vagy lekvárral


Vasárnap: kacsanyakleves csigatésztával; bőrös malacsült (karaj szeletek és hasaalja darabok) hagymás krumplipürével




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése