2011. augusztus 12., péntek

Nektarinos-mazsolás gyümölcssaláta





A tegnapi fejfájós, "nem akarok gyümölcsöt reggelizni" nap után vissza a gyümölcsös kerékvágásba. A fejfájáson kívül - ami rendkívül megviselt - volt még egy vesztesége a napnak. Mára az összes őszibarack megpenészedett, mehet a komposztba. Azért ez dühítő. Apa ma kedvenc gyümölcsét kénytelen volt nélkülözni. Még az a szerencse, hogy a nektarin nem jutott a barack sorsára, így mégiscsak finom gyümölcssalátát sikerült összehoznom. Személyenként 1 banánból (ez kell bele, olyan, mint a szendvicsben a kenyér), 3 nektarinból, 1 evőkanál mazsolából, az elmaradhatatlan citromléből és mézből. Jó volt :D.
És a tegnapi fejfájáshoz még egy gondolat. Az igazi, a végső segítség a tonic volt. Érdemes kipróbálni :)!!





Nektarinos-mazsolás gyümölcssaláta


6 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta a gyümölcssalátád. Tonic fejfájásra? Ezt még nem halottam. A kinin tartalma miatt jó?

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy amiatt. És van még egy jó hatása, mint minden erősen buborékos italnak. Régebben egy Kolléganőm mondta, hogy fejfájás ellen legjobb valami erősen bubist inni, amitől az ember büfizni tud (bocsi, de szebb szót nem találtam rá). És egy-egy ilyen eseménysor :) képes elmulasztani a fejfájást. Az biztos, hogy nekem használt :)!! Szerintem veszélytelen "szer" (persze, ha valaki allergiás rá, az ki ne próbálja!!) de egyébként érdemes kipróbálni!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez az egészséges saláta reggeli sorozat:) Nagyon jó, hogy a férjed is megelékszik vele. Még nem hallottam én sem a tonic fejfájásűző hatásáról, de örülök, hogy neked bevált:)

    VálaszTörlés
  4. Iszonyúan el tudja rontani az ember napját egy fejfájás. Nekem a múltkor volt egy migrénem, ami vírussal párosult, hát borzasztó volt. Örülök, hogy rendbe jöttél. A salátád isteni és egészséges.

    VálaszTörlés
  5. Trollanyu - erősíteni próbálunk, hogy bírjuk az iramot a kisunokánkkal, amikor eljön :)

    Mrita - szerencsére mostanában nem kapott el olyan gyakran, de tényleg szörnyű! Én is örülök, hogy Te is meggyógyultál!
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki guszta a gyümölcsös tálad! Örülök hogy már jobban vagy! A tonic therapiát köszi, a kisebbik lányomnak elég gyakran van migrénje megmondom majd neki hogy próbálja ki!

    VálaszTörlés