2013. június 19., szerda

Pulykaszárnyak tepsis újkrumplival (steak burgonyaként), sült zöldségekkel

Ma vacsorára pulykaszárnyakat sütöttem sültcsirke fűszerkeverékemmel és szárnyas fűszerkeverékkel megszórva, az utóbbi a fűszerkeverékkel szórtam meg a steak burgonyát és a sütésre szánt zöldségeket is. A krumplit és zöldségeket kevés olajjal is megspricceltem. 
Hozzávalók: - 4 db pulykaszárny, fűszerek, só
- kb. 1,3-1,5 kg apró újrkurmpli szárnyasfúszer, só, olaj
- 1-1 db padlizsán, cukkini, hagyma, tv paprika, hegyes erős paprika, 2 nagyobb grillgomba, szárnyas fűszerkeverék, só, olaj.
A szárnyakat megmostam, megtisztítottam, fűszerekkel és kevés sóval beszórtam, alufóliával lefedve kb. 180 fokos sütőbe toltam légkeverésre.  Megsikáltam a krumplit, hosszában négybe vágtam, olajozott sütőlapra terítettem, megfűszereztem, megspricceltem olajjal és félretettem. A zöldségeket megmostam, felszeleteltem, olajozott sütőlapra terítettem, fűszereztem, megspricceltem olajjal. 
A krumplit a 180 fokos légkeveréses sütő legalsó sínjére tettem, a húst a harmadikra, a zöldségeket a legfelsőre (ötödik). Ekkor a szárnyak már fél órája sültek. 
A zöldségeknek innentől számítva 1 óra kellett, a krumplinak 1 óra 10 perc. A húst a krumpli kivétele után grill fokozaton 200 fokon sütöttem még kb. 10-15 percig.
A család leginkább húst és krumplit választott, Apa "megkockáztatott" 3 szelet sült padlizsánt. 
Én krumplit és sült zöldségeket vacsoráztam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése