2019. november 10., vasárnap

Hot Pan próbálkozások Brassói




Teljesen rákattantam a Hot Panre. Már a tegnapi kaja elkészítésekor megvolt mára is a tervem, brassói sertéstarjából, krumplival együtt sütve. A tarja szálas sovány részét vékony csíkokra vágtam. A Hot Pant ugyanúgy kibéleltem, mint tegnap. 190°-ra állítottam és lefedve pár percig előmelegítettem, majd kevés olajjal kikentem és beleterítettem a húst. Sóztam, borsoztam, fokhagymáztam, és addig sütöttem 2*-3* megkeverve, míg elvesztette élénk színét. Akkor hozzáraktam a kockázott krumplit, még pici olajat, sót, borsot és fokhagyma granulátumot, jól elvegyítettem és néha megkeverve kb. 1 óra alatt készre sütöttem. Isteni lett, csak picit csípős, mert egy frissen bontott új csomag borsból szórtam rá.

Hozzávalók:
Néhány evőkanál olaj, kb. 90 dkg vékonyra szelt tarja sovány része, 12 közepes krumpli tisztítva, felkockázva, só, bors, fokhagyma, vagy fokhagyma granulátum


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése