2024. január 3., szerda

Heti menü 11.13-tól 11.19-ig

Hétfő: Lecsó pár szelet fültölt kolbásszal, kétféle virslivel és szeletelt debrecenivel. Én csak a legutóbbit szedtem, az van a tányéromon. Friss kenyérrel isteni volt!



Vacsorára a vasárnapról megmaradt cérnametéltes csirkelevest ettem meg fokhagyma granulátummal felturbózva, megborsozva olyan volt mint a legfinomabb smack tésztás leves (fél literes bögréből, ahogy a smack-et szoktam).


Kedd: tejfölös-fokhagymás-kapros zöldbableves cérnametélttel, párolt-sült csülök hagymás krumplival



Szerda: zöldségleves karfiollal, zabkocka tésztával, krumplis tészta (maradék hagymás krumpliból), sertéspörkölt lapockából orsó tésztával






Csütörtök:Sertésgulyás a tegnapi pörkölt maradékából, párizsias csirkemell, párolt rizs



Péntek: kétféle leves volt, előző napról sertésgulyás, ill a karfiol főzővizéből csípős csirkés smacktésztás leves (most csak ezt fotóztam, mert ezt ettem), húsos-rizses rakott karfiol sok sajttal a tetején




Szombat: vásároltunk, aztán kapkodva főztem paprikás krumplit kevés kolbásszal és szeletelt pick virslivel (se nokedli, se tarhonya). Csak este jutott eszembe, hogy nem fényképeztem, amikor már nem volt 🙁.

Vasárnap: tárkonyos csirkeraguleves csigatésztával (Bogikára is gondolnom kellett, mert nem szereti a különleges leveseket, leginkább csak tiszta húslevest tésztával, mint régen Tomika), így először megfőztem a sima csirkelevest, külön sós vízben a csigatésztát, aztán a leves levéből szedtem ki tálba, meg a csigatésztából is, azokat félretettem Kicsikémnek és csak utána jött az átalakítás: a tárkony, a tejfölös habarás és a citromkarikák a levesbe, végül a leszűrt tészta. (Most a húsokkal is "frikkfrakkoltam", mert először betettem a lébe 2 farrészt és 2 hátat, aztán 4 szárnyat, - de a szárnyvégeket külön, levágva, aztán 4 alsócomb és 4 felsőcomb csontját, végül a megformázott alsó és felsőcomb filéket és a róluk levágott apróhúsokat, amik végül a levesben maradtak. A többi levesből kiszedett húst bepaníroztam és a sütőben sütöttem meg, kicsit beolajozva, sütőpapíron. Mellé tejfölös, margarinos krumplipüré készült. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése