2024. január 3., szerda

Heti menü 12.11-től 12.17-ig

 Hétfő: Olaszos paradicsomszósz sonkával, rövid cső tésztával, sajttal


Kedd: karfiolos zöldségleves csípős marha ízesítésű smack tésztával, rántott süllő (a fagyasztóból, Legnagyobbikom fogta nyáron), rántott trappista sajt, sajtbodag, sültkrumpli (majonéz)





Ma 13 éve kezdtem a bloggernél blogolni. Hihetetlen, hogy ilyen gyorsan eltelt ennyi idő. Köszönöm mindenkinek, aki még érdeklődést mutat a munkám iránt, és nagyon örülök  ha valaki vissza is jelez, hogy ötletet tudott meríteni a heti menűimből. Az ételek receptjei megtalálhatók a blogon.

Szerda: egész délelőtt ügyintéztünk, csak egy gyors paprikás krumplit főztem bő lére, kevés tarhonyával, kolbásszal, szafaládéval


Csütörtök: csirkecsontos zöldborsóleves eperlevéltésztával, csirke borsostokány tésztával (felsőcomb filéből)



Ma is évfordulónk van, drága Párommal 49 éve ismerkedtünk meg. 9 éve a 40. évfordulón még gyönyörű rózsacsokorral köszöntött, aztán két hónappal később váratlanul meghalt. Azóta egyedül "ünneplem" az együtt töltött évek kezdetét, a sok csodát, amit együtt élhettünk át.


Péntek: 4  egész sült csirke far-hát, 2 alsó és 2 felső comb és némi csirke bőr fűszeres tepsis krumplival - én most "csak" egy far-hátat ettem (4 csirkét dolgoztam fel ma,  az "alkatrészeket" - a mai ebédhez felhasználtakon kívül - csomagolva, feliratozva fagyasztóba tettem, hogy mindig legyen mihez nyúlni, ha főzni akarok)


Szombat: bableves kolbásszal (pici eperlevél tésztát is raktam bele), 3 féle kelt palacsinta, kakaós, lekváros és almás fahéjas





Vasárnap: csirkeleves cérnametélttel, csirkemellfilé rántva és párizsiasan, sajtbodag, resztelt csibemáj, krumplipüré. A gyerekek befőttet is ettek mellé



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése