2015. november 24., kedd

Torták

A hét végére két tortát sütöttem. Egyiket - a fehéret - Mamának, Férjem Édesanyjának szülinapjára, a másikat - a csokisat - Olivér névnapjára. 
A fehér úgy készült, mint Szüleim házassági évfordulós tortája. A különbség csak annyi volt, hogy a tésztába belereszeltem egy citrom sárga héját, és a krémrétegekre kandírozott citrushéjat szórtam, olyat, ami a torta tetején is látható. 
A csokis pedig  a Tomikának kikísérletezett 3. csokitorta receptje alapján készült, azzal a különbséggel, hogy másfélszeres mennyiségű krémet készítettem, azzal vontam be kívül is a tortát olvasztott csoki helyett. A díszítést pedig a Mama tortájából kimaradt tejszínes krémmel oldottam meg.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Tetszik ez a külső díszítési technika ! Az ünnepeltek minden jót és szépet !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszták, biztos isteniek is voltak! :)
    Fel a fejjel, María, nehéz ez az időszak, de ott vannak a gyerekeid, az unokáid, nekik nagy-nagy szükségük van egy erős, egészséges, vidám nagyira! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edith, mindkettő nagyon tetszett és ízlett a családnak, aminek örültem. Egy kicsit elterelte a gondolataimat a bánatomról. Attól azért még nagyon messze vagyok, hogy erős és vidám legyek. Túl nagy veszteség ért. Elvesztettem a másik felem :'( .

      Törlés