2016. november 1., kedd

43. heti menü

Hétfő:
Előző napról csirkeleves cérnametélttel
kacsasült törtkrumplival - képek az előző heti menüben.
Kókuszos-csokis muffin - erről nem készült kép

Kedd:
Röszti 
(66 dkg nyers reszelt krumpli, 1 csapott fehér műanyag kanál só, 1 tojás 1 evőkanál rétes liszt - A reszelt krumplit lesóztam, állni hagytam, majd kicsavartam, hozzáadtam a sót, tojást, lisztet, a masszát 4 részre osztottam, kis serpenyőben adagonként mindkét oldalát elősütöttem, majd sütőpapíros tepsiben 180 fokra előmelegített sütőben 10-12 perc alatt pirosra sütöttem. Csak úgy magában is finom, mi tejföllel-reszelt sajttal ettük.)





Paprikás krumpli kolbásszal és nokedlivel, ahogy Apuci szerette - erről nem készült kép

Szerda:
Húsleves 8 tojásos csipet tésztával


Levesben főtt csirkeszárnyak rántva, tejes-margarinos törtkrumplival


Szilvalekváros-csokis muffin



Csütörtök:
Sonkás sajtos és kolbászos sajtos melegszendvics - erről nem készült kép

Péntek: 
Zöldségkrémleves
(2 petrezselyemgyökér, zellergumó darabka, 2 kis krumpli, fél sonkahagyma, kevés olaj, 1,5 l forró víz, 1 fehér kanál ételízesítő, őrölt bors - dinsztelés után puhára főzve, 2 evőkanál rétes liszt, kevés tejszín  - behabarva, turmixolva, petrezselyemzölddel megszórva)



Krumplis lángos
Szerdáról maradt tejes-margarinos törtkrumpli 44 dkg,  46 dkg liszt - vegyesen finom és rétes, 1 dl tejben 2 mokkáskanál cukorral felfuttatott 1 csomag Lidl-s friss élesztő, kevés só, löttyintésnyi olaj.
Ebből 14 db nagyon finom lángoska lett. Csak úgy magában, lekvárral, vagy tejföllel-reszelt sajttal


Este: Almás-gyömbéres-citromos muffin



Szombat: 
Sültkrumpli tojással (hamis rakott krumpli) vagy reszelt sajttal.

Vasárnap:
Látogatóban voltunk Mamánál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése