2016. november 7., hétfő

Újra panettone muffin




Napok óta töröm a fejem egy finom mazsolás-narancsos muffinon, aztán eszembe jutott, hogy régebben annyi sikertelen panettone próbálkozás után isteni finom panettone muffint sikerült sütnöm. Már akkor is csak mazsolát és kandírozott narancshéjat használtam hozzá, mégis isteni volt, csak nagyon kevés. Most kicsit több alapanyagot használtam fel, így 24 db mazsolás-narancsos muffint sikerült sütnöm. Nem bírtam megvárni, hogy teljesen kihűljön, egy csésze kávé kíséretében elfogyasztottam párat. Feldobta a délutánomat. 
Így készült most:
kb. 10 dkg kandírozott narancshéjat (Tesco-s), és 2 púpos félmaréknyi aprított mazsolát  (kb. 10 dkg)  kevés narancsszörpbe áztattam (kb.4-5 cl). 
A sütőt 175 fokra és légkeverésre állítottam melegedni. 
4 púpos evőkanál puha Vénusz sütőmargarint,  1 bögre kristálycukorral, 1 evőkanál vanília aromával, 2 db tojással és 2 evőkanál olajjal habosra kevertem. 
Beleöntöttem 1 csomag sütőport, és 3 bögre finom lisztet, aztán simára kevertem 1,5 bögre tejjel.
A masszába végül belekevertem a narancsszörpös narancshéjat és mazsolát, és kb. 1 teáskanál reszelt citromhéjat. 
A muffinformákat papírral béleltem és az előmelegített sütőben 20 percig sütöttem a muffinokat. Tűpróbáztam, és 5 percre még mindkét tepsit visszatoltam az elzárt forró sütőbe. 



Alig vártam, hogy kóstolhassam és nem kellett csalódnom, isteni lett. Érdemes kipróbálni.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése