2016. december 4., vasárnap

48. heti menü

Hétfő:
Bableves kolbásszal, csipetkével, gyorsfőző fedővel.

A rövid ideig forró vízben áztatott 25 dkg babot, zöldségeket, aprított hagymát, 8 tojásos Pintér féle csipetkét, egy kb 10 cm-es, kisebb darabokra vágott csípős füstölt kolbászt, és egy kis darab füstölt szalonna bőrkét az 5,8 literes, gyorsfőző fedővel használható fazékba raktam, a fazékon található jelölés alsó vonaláig töltöttem forró vízzel, fűszereztem fokhagyma granulátummal, sóval, ételízesítővel és a fazekat lezárva szokásos jelzések után 20 percig főztem, a gőzt kiengedtem és megnéztem megpuhult-e a bab. Mivel még nem, további 12 percig főztem és megvártam, míg magától esett vissza a pöcök. Akkor paprikás rántással berántottam, kiforraltam és tálalhattam. 



A második fogás palacsinta volt meggy vagy barack lekvárral


Kedd:
Nem főztem, volt még bableves, és/vagy hideg kaja a hűtőből
Szerda:   
Csirkeleves 2 nagy csirkemell csontjából, zöldségekkel, cérnametélttel.

Paradicsomos mártás a felaprított leveshúsokból és zöldségekből egészen apróra vágott kolbásszal megbolondítva, hozzá spagetti és reszelt sajt.

Csokis muffin, mint régebben, most meggylekvárral és rumaromával bolondítva.       
Csütörtök: 
Bableves vagy csirkeleves, melegszendvics az előző napi paradicsomos mártással-sajttal, vagy pirítós sonkával-sajttal.
Az elmúlt három napban nem fényképeztem, nem éreztem igazán jól magam. Visszatérő fejfájás gyötört. 
Péntek:
Krumplis tarhonya kevés füstölt szalonnával és kolbásszal, ecetes almapaprikával


Elrontott panettone muffin pohárban sütve
Így is finom volt, pedig a liszt adagolását elrontottam. 3 bögre helyett csak 30 dkg-ot tettem bele. Azért  ez is elfogyott.


Szombat:
Nem főztem, vásárolni voltunk, a Tescoban vettünk egy grillcsirkét, azt ebédeltük csalamádéval.

Zserbó muffin



Vasárnap:
Zöldborsóleves nokedlivel


Rántott csirkemell zöldséges rizzsel, tejszínes gombaszósszal vagy margarinos törtkrumplival  (én csak rizst és gombaszószt ettem, ezért azt fényképeztem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése