2012. szeptember 20., csütörtök

Úgy féltelek....




2 megjegyzés:

  1. Szép ez a dal! Remélem nem vagy most letargiás mert eléggé olyan ez a szám!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is gyönyörű dal! Nem vagyok letargiás :), csak a dal néhány sora pontosan az érzéseimet írja le, amit az én Drágám iránt érzek :)

    ... "Itt vagy velem, tudom és érzem
    Nem kell semmi több már nekem
    Szeress, ölelj mindig úgy engem
    Ahogy most ölelsz, ahogy most ölellek én
    Olyan jó, oly jó veled

    Még, ha elringat az álom, lelkem lelkedhez hozzásimul
    A szívverésedet sokáig hallgatom...

    ...Nem akarom, hogy úgy érezzem
    A napok elsodornak tőlem
    Szorítsd a kezem még erősebben
    Nehogy elszakítson ez a nagyvilág
    Tudom már, hogy mit jelent, hogy féltelek!"


    VálaszTörlés