2012. szeptember 25., kedd

Goldenblog 2012.





 Igazán dühös vagyok. Már napok óta lesem nap mint nap a Goldenblog 2012. oldalát, hogy mikor kerülnek fel a teljes listák, mint tavaly. Két megjegyzést is hagytam a díjátadós bejegyzés után, ami a Facebookon már meg sem jelent. Most a Facebookon is alaposabban  szétnéztem, és egy  hozzászólásra  válaszként ott van (09.20-án), hogy nem fogják közzétenni a teljes listákat. De kérdezem én, akkor ez az egész mire volt jó?? Arra, hogy a közönségszavazatok első 10 helyezettjét, meg a zsűri által kiválasztott blogokat megismerhessük?? Hurrá meg happy, hogy ezt megtudtuk, de urambocsá én azt is szerettem volna megtudni, hogy a blogom a tavalyi megosztott 90. helyről előre jött, vagy hátrébb csúszott. Ez egyfajta értékmérő lenne, legalábbis én úgy gondoltam eddig. Minden Blogger láthatná, hogy a Látogatók mennyire értékelik a munkáját. Most meg úgy gondolom, az egész Goldenblognak, meg a sok izgulásnak - mert én azért végigizgulam ezt a jó pár napot -  semmi értelme nem volt. 



Kedves Bloggertársak, kíváncsi lennék rá, Ti mit gondoltok erről?!

3 megjegyzés:

  1. Szia, én is ugyanezt gondolom! FB oldalon válaszra sem méltattak, nem értem miért titkos a teljes lista..Tavaly lehetett tudni...

    VálaszTörlés
  2. Erika - örülök, hogy egyetértesz, remélem leszünk még többen is, akik elégedetlenek a helyzettel.

    VálaszTörlés
  3. Én is kerestem... Kábé 2 perc lenne nekik, hogy közzé tegyék. Ha nem teszik, akkor ezek szerint a végeredményeknek semmi közük a valósághoz? Egyébként általánosságban egy nagy hülyeség az egész szerintem.

    VálaszTörlés