2016. augusztus 21., vasárnap

Heti menü 33. hét

Ezeket ettük a héten:


vasárnapi ebédünk


Hétfő:
Lecsó paprikás szalámi szeletkékkel, tojással (Szüleim kertjéből származó rengeteg paprikával és paradicsommal) - most paradicsomlé nélkül


A gyerekeknek mindent bele rántotta (erről nem készült kép)


Kedd:
Lecsókrémes-szalámis melegszendvics (a megmaradt lecsót összeturmixoltam, azzal kentem meg a kenyereket, rá szalámi és sajtszeleteket raktam, úgy sütöttem meg mikró crisp-grill fokozatán 7 perc alatt)


Szerda:
vacsora: Csirkehúsleves,
               Párizsiasan sült csirke combok és farrész (a levesben főtt húsokból), párolt rizs, vegyes
               saláta (uborka, paprika, paradicsom, hagyma)


Csütörtök: 
ebéd: előző napról maradt rizs, sültkrumpli és újabb adag vegyes saláta (testkontrollos - szénhidrát,
          várakozási idő utána 3 óra)






vacsora: sertéspörkölt tésztával a gyerekeknek,


nekem ugyanaz, + tejföllel, kaporral




Péntek:
Előző napról maradt sertéspörkölt tésztával, vagy

Zöldséges-gombás rizs, mikróban főzött kukoricával
(testkontrollos - szénhidrát, várakozási idő utána 3 óra)


Szombat:
Pecsenye tarjából tepsis krumplival, salátával (paradicsom, paprika, lilahagyma)


Vasárnap:
Csirkehúsleves (a héten főzött leves felét lefagyasztottam, ma abba főztem zöldségeket és cérnametéltet)
Resztelt kacsamáj krumplipüré fészekben, sült kacsacombok, csemege uborka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése