2013. április 25., csütörtök

Gyümölcssaláta barackbefőttel





Ilyen gyümölcssalátát még nem készítettem soha, mint tegnapelőtt este. A gyros elég fűszeres volt, ami egy kis lecsendesítést kívánt, ezért készült ez a gyümölcsös finomság, ami a testkontroll által javasolt összes gyümölcsfogyasztási szabályt megszegi ugyan, de nagyon finom :).  Persze ha valaki a testkontroll szabályai szerinti gyümölcssalátát akar készíteni és fogyasztani, az ne készítse így és ne egye desszertként.  Szóval volt itthon egy doboz enyhén cukrozott, hámozott-felezett őszibarack befőttem, ami kevés lett volna ennyiünknek, de úgy gondoltam, ha kipótolom puha déli gyümölcsökkel, naranccsal, mandarinnal, banánnal, akkor finom gyümölcssalátát kapok.  Már csak meg kellett csinálni. Gyorsan megtisztítottam és feldaraboltam 2 nagy narancsot, 2 szép nagy banánt, és 3 mandarint, meg a doboz barackbefőttet, citromlé és méz helyett egy kis befőttlével öntöztem meg - bár ez nem volt valami karakteres, úgyhogy lehet, hogy jobb lett volna fél citrom leve, 1-2 evőkanál méz, és egy citrom reszelt sárga héja is jót tett volna neki. Azért így is finom volt, mind elfogyott :)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése