2013. április 2., kedd

Húsvét hétfő 2013

Ahogy az lenni szokott, nem történt semmi különös, a térdem és a derekam még mindig úgy fájt, hogy nem is kívántam semmi különleges eseményt, csak pihenést. Nem jöttek locsolkodók, aminek én nagyon örültem, mert a húsvétnak azt az oldalát mindig is kifejezetten utáltam. Nagy főzést se csaptam, mert volt még kacsasült, sonka, kolbász, tojás. De hogy legyen mégis valami változatosság, a sonka főzőlevéből kaszás levest főztem, meg 1 kg darált húsból egy tál egészen apró fasírtgolyót készítettem, 

a két tepsi gombóckát ülve gömbölygettem, és sütőben sütöttem, hogy minél zsírszegényebb legyen (Isteni volt tormamártással töltött saláta levéllel). A kaszás levest szinte szórul szóra ugyanúgy, főztem, mint tavaly, csak annyi különbséggel, hogy a végén pár kanál natúr joghurttal még savanyítottam rajta kicsit, az ült ki a tetejére, de ez a kis szépséghiba az élvezeti értékén semmit nem rontott. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet a sütőben való sütés, bár még nem próbáltam. Szeretem az ilyen apró falatkákat, nagyon guszta!
    Mielőbb erősödjél fel,mert ha jön Tomika kell majd a sürgés -forgás!Magamról tudom most az ünnepek alatt pörögtem kellően most nekem is nagyon fáj a derekam!

    VálaszTörlés
  2. Érdemes kipróbálni, mert nagyon finom így a fasírtgolyócska!
    Igen, igyekszem rendbe jönni addig, mert valóban egészséges embert kíván a kis Örökmozgóm :).
    Neked legalább annyival jobb, hogy gyakrabban láthatod a Kicsikédet. Gondolom, hogy sokat dolgoztál a csipet-csapat kedvére, de mostmár pihenj Te is, kúráld ki magad!

    VálaszTörlés