2013. október 8., kedd

2 millió :) és kedvenc tésztánk




Ma 12 előtt néhány perccel blogom az "eredeti" SZERETEK FŐZNI(2) oldalmegnyitásainak száma elérte, sőt pillanatok alatt meg is haladta a kétmilliót. A pillanatot nem sikerült elkapnom, de megörökítettem, amikor a számláló 1.999.999 után rögtön 2.000.002-re ugrott :).
Igaz, nincs sok regisztrált olvasóm,  ennek ellenére az oldalmegnyitások száma ilyen szép számot ért el,  még annak ellenére is, hogy az utóbbi időben különféle okokból megritkultak a bejegyzések. 
Köszönöm minden kedves Látogatónak, aki benézett és benéz "hozzám", akár ritkán, akár rendszeresen, hisz ez a  nagy szám Önök nélkül - Nélkületek nem születhetett volna meg. 
Más... Ma is nagyon elfoglalt voltam, dolgoztam és figyeltem a számlálót, de azért főztem is. Igaz nem nagy valamit, csak egy kis tejfölös karfiollevest, és a kedvenc fokhagymás-csípős-zöldfűszeres (petrezselymes-bazsalikomos-oregánós)-cukkinis spagettinket, amit most piros kápia paprikával tettem még színesebbé és reszelt parmezánnal még ízesebbé. Olyan szép és olyan finom volt ez a tészta,  hoztam róla mutatóba egy képet. 

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok és további sok sikert! A tésztád nagyon ízlett volna, bár nálunk is tészta volt de abból soha nem elég!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Éva :)! Mi is imádjuk a tésztás ételeket, látszik is rajtunk...

    VálaszTörlés