2013. október 27., vasárnap

Csikós tokány késői laskagombából és csirkefelsőcombból

Nem írom le egyiket sem, mert pontosan ugyanúgy készült, ahogy régebben már leírtam - igaz, ahányszor leírtam, sose egyformán, csak hasonlóan, mert mindig azt használtam hozzá, ami éppen itthon volt. Volt hogy sonka kövérjét, volt, hogy füstölt kenyérszalonnát, vagy bacont, többféle húst és gombát is, csak az alapelveket tartottam be. Mégpedig: mindig valamilyen füstölt szalonna kiolvasztásával indult, arra megy az összevágott hagyma, hús, vagy gomba, zöldpaprikák (mi szeretjük a csípőset is), paradicsom, fűszerpaprika és só, víz. Amikor a benne lévő hús megpuhult, tejfölös habarás és kész.   Családomra való tekintettel külön főztem meg a gombás és külön a húsos változatot. Én mindkettőt szeretem, mindkettőből ettem és mindkettő nagyon finom volt. Az sem volt elhanyagolható, hogy nem kellett órákig a konyhában állnom, 1 óra alatt elejétől végéig elkészült, igaz a gombát és a húst már tegnap előkészítettem. 

2 megjegyzés:

  1. Igen, igen ez kell, akár hús nélkül is nagyon szeretem az ilyen tésztákat! Guszta nagyon! Na jó egy kis pipi husit azért tehetsz az én tányéromra is!:-))

    VálaszTörlés
  2. Szívesen tennék a tányérodra gombát és pipihusit is, hogy meggyőződhess róla milyen finom mindkettő :)!!

    VálaszTörlés