2014. március 19., szerda

Sült csülök párolt zöldségekkel

Egy szép húsos sertés hátsó csülköt kicsontoztattam a hentessel, otthon a rostjaira merőlegesen vékony szeleteket vágtam belőle, megfűszereztem*, és alufóliával lefedve 200 fokos sütőben alsó-felső sütésnél kb. egy és háromnegyed órán át sütöttem, aztán levettem az alufóliát és 275 fokon pirítottam még 15-20 percig, amíg szép piros lett. 
*Fűszerkeverék: 2 fehér kanál só, 2 fehér kanál ételízesítő, 1-1 csapott fehér kanál fokhagyma granulátum, őrölt kömény és csípős fűszerpaprika, 1 kávéskanálnyi őrölt fekete bors. 
Köretnek mirelit egész zöldbabot és friss sárgarépából vágott hasábokat pároltam kevés olaj és víz hozzáadásával, ugyanazzal a fűszerrel, mint a húst, + még kevés fokhagyma granulátumot is szórtam rá. Középsőm krumplit is kapott hozzá, mert nem testkontrollozik, a többiek "csak" párolt zöldségeket, de úgy is nagyon finomnak minősítették. Zöldségekkel 4 óra utána a várakozási idő a szétválasztó étrendben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése