2014. március 10., hétfő

Mai ebédünk: Francia zöldségleves, fokhagymás cukkini zöldséges rizzsel



A mai nap (szerintem) legfinomabb ételeit ebédre ettük. Francia zöldségkeverékből levest, és fokhagymás cukkinit zöldséges rizzsel. 


Francia zöldségleves tojás nélküli cérnametélttel.
1 kis fej hagymát felaprítottam és 1-2 evőkanál olaj hozzáadásával dinsztelni kezdtem, ráöntöttem 40 dkg mirelit Aldis francia zöldség keveréket sóztam, megszórtam ételízesítővel, sóval és borssal, forrás után 10-15 percig főztem, akkor beleöntöttem 6 dkg tojás nélküli cérnametéltet és  1 fehér kanál szárított petrezselyemzöldet, a fazekat lefedve állni hagytam még 10 percig és ebédelhettünk. 



Fokhagymás cukkini zöldséges rizzsel, vagy pirítós zöldségekkel, akinek túl fokhagymás volt a rizs.
Tegnapról maradt egy tálka zöldséges rizs, 
ehhez készítettem jó fokhagymás cukkinit: kb. 60 dkg (2 közepes) cukkinit felezés után uborkagyaluval lereszeltem,  kevés olajon megdinszteltem kávéskanálnyi só, csapott fehér kanálnyi ételízesítő, jó adag őrölt bors és 1 fehér kanál fokhagyma granulátum hozzáadásával. Amikor már puhult kicsit, de még roppanós maradt, hozzákevertem a rizst és jól átforrósítottam. 

A szénhidrátos ebéd után a várakozási idő 3 óra volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése