2023. szeptember 24., vasárnap

Heti menü 07.24-től 07.30-ig

Hétfő: csirkeleves előző napról, (aki kért) 

ill. Krumplis lángos tejföllel, sajttal (az előző nap maradt krumplipüréből)





Kedd: kolbászos krumplis tarhonya kovászos uborkával


Este fokhagymás csuka



Szerda: buggyantott tojásleves


Kapros-tejfölös cukkini főzelék fasírttal (aki nem főzeléket akart, sültkrumplit kaphatott)


Csütörtök: nem főztem, mert más dolgom volt délelőtt. Azért nem maradtunk éhen, gyorsan "összecsukós",  melegszendvicset csináltam, csípős kolbásszal és sajttal, illetve pick szalámihoz hasonló falusi szalámival és sajttal. Legnagyobb örömömre még Apukámnak is ízlett. Boginak vacsorára sonkás sajtosat is, mert azt volt ehetnék.  Fárasztó, de jó nap volt, holnap jönnek a zalai (régebben angliai) unokák. Izgatottan várjuk Őket.

Péntek: kissé kései ebédre megérkeztek a zalai unokák, igyekeztem kedvükre valót készíteni. A múltkor a panírozott sütőben sült szárnyközepek voltak a kedvenceik, így azzal vártam Őket. 
Csirkelevessel,  43 db csirkeszárnyközépből csigatésztával




Levesben előfőzött csirkeszárnyközepek bundázva, sütőben sütve sültkrumplival, és/vagy  pürével  (majonézzel)

Szombat: bolognai spagetti
Miután megebédeltünk és pihentek kicsit a szegedi Napfény fürdőbe mentek.


Vacsorára sütöttem pár bolognais melegszendvicset is




Vasárnap: csirkeleves cérnametélttel



Rántott csirkemell, trappista sajt és cukkini sültkrumplival (majonézzel)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése