2023. szeptember 24., vasárnap

Heti menü 09.18-tól 09.24-ig

Hétfő: bakonyi csirkemellcsíkok (vargánya gombával, sok tejföllel), tésztával


Kedd: tegnap elfogyott a tészta, főztem még egy fél csomaggal. Aztán elfogyott a szósz, de maradt tészta, amihez egy kis kolbászos lecsót dobtam össze. 


Szerda: zöldségleves, sültcsirke alatta sült krumplival



Csütörtök: leves csirke felsőcombcsontokból zöldségekkel, eperszalag tésztával, csirke borsos tokány tésztával



Péntek: csontleves előző napról (aki kért), sütőben sült fasírt tejfölös krumplipürével 



Szombat: drága Párom szülinapja van, ma lenne 65 éves, de 9. alkalom amikor nélküle ünnepeljük az életét, és a Vele töltött csodás éveket. Ünnepi ebédet készítettem, kedvencéből, sertéskarajból rántott húst, de volt rántott csirkemell és sajtbodag is sültkrumplival, majonézzel és csemege ubival. Remélem Drágám érzi odafönn, hogy mennyit gondolunk Rá és mennyire hiányzik. ❤️💔😢


Vasárnap: ma Legnagyobbikom szülinapja van, néhány napja fogott egy több, mint 3 kg-os süllőt, amit direkt erre a napra fagyasztóba tettem. Mára felengedtettem, lefiléztem, lebőröztem, a gerincéből és fejéből főztem egy nagyon finom alaplevet, aztán kiszedtem a csontokat és átszűrtem, hogy szálkamentes legyen. (Nem dobtam ki, ha valaki le akarja szedni róluk a húst, megteheti.)  A finom enyhén csípős, paprikás lébe szálka és bőr nélküli lesózott süllőfilé szeletkéket és 8 tojásos eperszalag tésztát főztem.  

A többi süllőfilét paprikás zsemlemorzsába forgatás után sütöttem meg, köretnek petrezselymes krumplit, sültkrumplit  és fokhagymás uborkasalátát készítettem. Újra isteni ünnepi ebédünk volt. 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése