2023. szeptember 24., vasárnap

Heti menü 08.07-től 08.13-ig

 Vasárnap este még főtt kukoricáztunk a fiúkkal (mikrósan, ahogy már szerepel a blogon)


És persze minden nap volt jégkrém is. Hál' Istennek nagyon jól ettek végig a gyerekek, igyekeztem, hogy kedvükre való készüljön 🙂.

Sajnos az utóbbi napokban nagyon lehűlt az idő, így fürdő nem jöhetett szóba, de rengeteget társasoztak, fociztak és sokat lustiztak egymással online focit játszva. 

Sajnos belőlem olyan sokat kivesz a (két) háztartás, Apukám ellátása (én se fiatalodok már) hogy az idén kimaradtam a társasozásból, de nagyon örültem, hogy a fiúk Legkisebbikemmel és családjával nagyon jól szórakoztak. 

 Hétfő: marhapörkölt főtt krumplival és / vagy tésztával


Kedd: gulyás leves,  

kelt palacsinta: 12 kakaós, 18 almás-fahéjas és rengeteg üres, hogy mindenki azt és annyit tegyen bele amit és amennyit akar. Mire én is elkezdtem a palacsintázást, a 12 kakaósnak már csak hűlt helye volt, de rendesen fogyott a többi is. 

Ez volt a búcsú ebéd, mert a zalai unokáim ma elmentek. Legkisebbikem vitte Őket Pestig, ott Anya átvette Őket, onnan mennek majd tovább talán csütörtökön. Gyorsan elszaladt ez a 10 nap. Azt mondták nagyon jól érezték magukat, mi mindent megtettünk, hogy így legyen. Sajnos a szabadságok elfogytak, mostmár Legkisebbikeméknek is dolgozni kell.


Üres és almás fahéjas kelt palacsinta,
én baracklekvárosat ettem az almás mellett,
de kakaósat is lehetett még tekerni 😀

Szerda: csirkeleves cérnametélttel, vagy gulyásleves tegnapról, 

káposztás tészta, vagy tejfölös-sajtos-pörcös tészta. Én az elsőket ettem, ezért azokat fényképeztem



Csütörtök: zöldborsóleves eperszalag tésztával, 

2 sült kacsa far-hát és egész szárnyak hagymás krumplival (Boginak sima sültkrumplival) és kovászos uborkával




Péntek: borsóleves tegnapról (ezt csak én ettem),

lecsó kolbásszal, virslivel és vörös babbal, szarvacskával


Szombat: Rózsimama féle krumplifőzelék, fasírttal



Vasárnap: karajcsont leves cérnametélttel

Körömpörkölt krumplival (csalamádéval, aki kért)

Bogikám a leves utánra tejbegrízt kért kakaóval, nem tetszett neki a körömpöri 😀, hát azt kapott.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése