2023. szeptember 24., vasárnap

Heti menü 08.28-tól 09.03-ig

 Hétfő: nem főztem, vasárnapról annyi maradék volt, aki mégsem kért, ehetett a hűtőből valamit.

Kedd: paprikás krumpli nokedlivel, kolbásszal és virslivel. Emlegettük Apát ❤️, hogy rohanna haza ebédelni, mert ez volt az egyik kedvence.

Az egyik kedves szomszédtól kaptunk 6 cső isteni édes kukoricát, hármasával főztem meg a mikróban 8 perc alatt, persze a csuhéjában, ahogy szoktam. Amikor langyosra hűlt leszedtem a csuhéjt, és folpackba csomagolva hűtőbe tettem, ami nem fogyott el azonnal.



Szerda: sült bőrös császár hagymás krumplival


Csütörtök: káposztás zöldségleves. 

csirkepörkölt tésztával (combból és mellből)



Péntek: rakott tészta a tegnapi maradékokból sok tejföllel és sajttal



Szombat: kettő az egyből. 3 csirke far-hátból és 6 kétízületes szárnyból először főztem egy jó kis levest, külön főztem hozzá sós vízben a zabkocka tésztát. A húsokat és zöldségeket kiszedtem és a levest is átszűrtem, hogy szép tiszta legyen. A húsokat sütőpapíros tepsire pakoltam és picit megsóztam majd 200 fokon és légkeverésen rövid idő alatt megsütöttem. Törtkrumplit és Bogika kedvére sültkrumplit is csináltam mellé.




Vasárnap: tejfölös csiperkekrémleves sütőben pirított kenyérkockával, rántott csirkemellfilé, sajtbodag, sültkrumpli, francia saláta





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése