2011. március 22., kedd

Spenótos tészta



Mai ebédünk tészta volt, kétféle "szósszal". Egy pirossal, és egy zölddel. Már napok óta úgy ehetnék egy kis spenótot, de most nem a hagyományos főzelék formában, inkább tésztával, reszelt sajttal.

A zöld - spenótos - "szósz" hozzávalói:



  • 1 doboz 45 dkg  krémes parajpüré (mirelit)

  • 3 nagy gerezd fokhagyma

  • 1 csapott evőkanál rétes liszt

  • kevés olaj

  • pici ételízesítő, bazsalikom

  • 2-3 dl víz


A megtisztított fokhagymagerezdeket fokhagymaprésen átnyomtam egy serpenyőbe. Hozzáadtam a kanál lisztet, kevés olajat, és világos fokhagymás rántást készítettem. Ráraktam a felengedett tejszínes parajpürét, jól elkevertem, pici ételízesítővel és egy teáskanálnyi szárított bazsalikommal ízesítettem, felöntöttem  2-3 dl vízzel, és lassan főztem néhány percig, míg sem túl híg, sem túl sűrű mártás lett. Főtt szarvacska tésztával, reszelt sajttal tálaltam. Isteni volt (annyira szeretem, hogy két tányérral ettem belőle)!





Spenótos tészta

3 megjegyzés:

  1. Ezt a receptedet elmentem, mert a spenótot nagyon szeretjük, de tésztával még nem ettem. Köszi

    VálaszTörlés
  2. Próbáld ki nyugodtan, biztosan ízleni fog!

    VálaszTörlés