2020. május 5., kedd

Sárga gévagombás zöldséges tészta


Legnagyobbikom megint elment gombászni, meglepett egy adag bimbós sárga gévagombával. Kb. fél kiló volt, de még ennek is csak felét használtam fel ehhez az egyszerű, mégis nagyszerű tésztás egytálételhez. (A gomba másik fele szeletelve a fagyasztóba kerűlt.)

Hozzávalók:
Fél fej hagyma felaprítva, kevés olaj, 25 dkg szeletelt gévagomba kb 20 dkg mirelit tavaszi zöldségkeverék, só és/vagy ételízesítő ízlés szerint, pár csipet őrölt bors és szárított oregánó,  1 csapott fehér műanyag kanál csemege fűszerpaprika, kb. 7 dl forró víz, 25 dkg 4 tojásos fodros nagykocka tészta.

Először a hagymát dinszteltem meg kevés olajon, majd a gombát és a mirelit zöldséget. Fűszereztem, forró vízzel felöntve kb. 20 percig főztem, akkor beleöntöttem a tésztát is és kb. 7-8 perc főzés után már tálalhattam is. Egyszerű, mégis finom ebéd volt. Bogikámnak ki kellett szedni belőle a zöldségeket és a gombát, szerencsére a szaftban található apróbb zöldségtörmelékek nem zavarták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése