2021. november 17., szerda

Kókusztejbegríz

                              

Ma a Nosalty "Mit főzzek ma?" ajánlatában kókusztejbegríz volt a desszertajánlat. Elolvastam, és úgy megtetszett, hogy megcsináltam a saját változatomat, abból, ami itthon volt, egyszemélyes adagban.

Hozzávalók:

2 dl tej (2,8 %-os) ,         9,2 gr ch

1 dkg kókuszreszelék,     2,2 gr ch

1,5 dkg gríz                   10,95 gr ch           összesen: 22,35 gr ch

édesítőszer, 1 kk. vanília aroma, pici fahéj    0 gr ch   

A tejet felfőztem a kókuszreszelékkel, aztán belefőztem a grízt, ízesítettem folyékony édesítőszerrel és vanília aromával. Pár perc főzés után kis tálban tálaltam pici  fahéjjal megszórva, aztán bekanalaztam. Isteni volt, és a kókuszreszelékkel némi rostot is tartalmazott.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése