2016. október 13., csütörtök

Csokis-cseresznye és barackbefőttes muffin



Ezt a muffint a régi, unokákkal együtt sütött csokis muffin receptje alapján készítettem el, csak tettem még bele pár dolgot, amiket *-gal jelöltem.

Száraz anyagok: 
15 dkg finom liszt, 5 dkg kakaópor (cukrozatlan), 1 csomag sütőpor

Nedves anyagok:
15 dkg olvasztott, de hideg Rama margarin, 2 tojás, 15 dkg cukor, 3 evőkanál baracklekvár

Egyéb:
*4 kupica - kb. 2 dl tej
*Kb. 3-3 evőkanál kimagozott, összevágott cseresznye befőtt, és feldarabolt barackbefőtt
 5 dkg feldarabolt étcsoki.

Először a száraz anyagokat kevertem össze, aztán a nedves anyagokat kevertem el gépi habverővel. A nedvesekbe belekevertem a száraz anyagokat, de olyan sűrű lett a massza, hogy tettem hozzá 4 kupica tejet, majd belekevertem a darabolt befőtteket és étcsokit, végül 20 db papírkapszlival bélelt formát töltöttem meg a masszával (egy 12-es fém és 8 db szilikon formát). 175 fokosra előmelegített légkeveréses sütőben 25 perc alatt sültek meg a muffinjaim, és isteni finomak lettek. Este sütöttem meg és másnapra 3 db maradt összesen :), de reggel az is gyorsan elfogyott. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése