2016. október 1., szombat

Krumplipüré "pizza"

Maradék krumplipüré felhasználására készült ez a finomság. Olyan jól sikerült, hogy Legkisebbikem kérte legközelebb a krumplipürét direkt így készítsem el. 
Egy tányérra borítottam a maradék tálkányi krumplit, villával szétlapogattam. Trappista sajtot reszeltem rá nagy lyukú reszelővel, rács alakban ketchupot nyomtam rá, és megszórtam egy pici szárított oregánóval. Beborítottam 1 pár ferdén szeletelt bécsi virslivel, aminek a tetejére egy vékony szelet kockára vágott erdélyi szalonna került. Még pici sajtot reszeltem rá, és a mikró crisp-grill fokozatán 8 perc alatt megsütöttem. Vigyázni kellett, mert a tányér is tűzforró lett, de már sülés közben érződött az illatokon, hogy nagyszerű lesz a végeredmény. 
A kóstolás aztán meggyőzött bennünket, hogy ezt érdemes volt kipróbálni. Isteni finom, próbálják ki Önök is :) !

2 megjegyzés:

  1. Szuper az ötlet!!! :) Mi is nagyon díjaznánk. Meg is lepem egyszer magunkat vele.

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszik. Biztos nem fogtok csalódni benne!

    VálaszTörlés