2014. szeptember 7., vasárnap

Garnélás-szardíniás fodros rövidmetélt - csípősen


Megint egy rákos-tésztás étel.  Mostanában nagyon rá vagyok kattanva. Ezt a finomságot vacsorára készítettem, önző módon csak magamnak - Apa mást evett, Legkisebbikemék meg tegnap elmentek nyaralni.
Hozzávalók:  
1 doboz piri-piris olajos szardínia konzerv olajával együtt, 250 gr mirelit tisztított garnéla (glazúr jég nélkül 200 gr) 1 kisebb fej lila hagyma, 4 gerezd fokhagyma,  8 szelet hegyes erős paprika, 1 csapott fehér kanál himalája só, 3 db hámozott feldarabolt paradicsom, 1-1 csipet bazsalikom és oregánó.
200 gr 4 tojásos fodros rövid metélt, 5 dl víz, pici olaj, 3/4 csapott fehér kanál himalája só,
A tésztát szokásos módon főztem meg, forrás után 7 perc alatt, aztán félrehúztam amíg elkészült a mártás.
A mártáshoz apróra vágtam a lila hagymát, fokhagymát, és megdinszteltem a szardínia olaján. Ráraktam a leöblített, lecsepegtetett rákot, és addig sütöttem erős tűznél, míg átforrósodott, ekkor megsóztam, amitől egy kis levet engedett. Hozzáadtam a paprika szeleteket és a szardíniát, amit aztán a fakanállal szétnyomkodtam. Legvégül a hámozott, feldarabolt paradicsom került bele, meg 1-1 csipet bazsalikom és oregánó. Kb. 7 percig hagytam még főni, aztán belekevertem a tésztát. Tálaláskor friss bazsalikomlevelekkel díszítettem és belakmároztam belőle. Vérré vált bennem! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése