2015. május 28., csütörtök

Brokkolis-kolbászos tészta


Ebédre megint egy gyors és finom zöldséges-kolbászos tészta készült nálunk. 
Hozzávalók:
Pici olaj, 50 dkg brokkoli tisztítva-apróra vágva, 1 csapott fehér műanyag kanál ételízesítő, csilipor, fohagyma granulátum ízlés szerint, kb. 2,5 dl forró víz, 2 csipet szárított oregánó, 1 csipet szárított bazsalikom, 20 cm-es csabai kolbász bőre nélkül hosszában kettévágva, vékonyra szeletelve, 20 dkg fodros metélt tészta Zepter módszerrel megfőzve.
A brokkolit kevés olajon fűszerekkel és forró vízzel roppanós puhára pároltam, közben belekevertem a kolbászt, azzal is pár percig együtt forraltam. Végül a forrás után 7 perc alatt Zepter módszerrel megfőzött tésztát is összesütöttem vele. Finom volt.

Vacsorára oldalast sütöttem.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Tésztás ételeket bármilyen formában szeretem így biztos hogy eltudnám tüntetni a tányérról ezt is:-)

    VálaszTörlés