2014. december 11., csütörtök

Panettone karácsonyi desszert

Tegnap megint kísérletet tettem, hogy panettonét süssek, de úgy tűnik úgy fogok meghalni, hogy egyszer sem sikerül. Pedig annyira bíztam benne. Pontosan követtem a videó utasításait, és úgy is tűnt, hogy most végre sikerül, aztán amikor a sütési idő és hőfok pontos betartása után kivettem a sütőből a sütit, egyszerűen bezuhant a közepe. Hiába próbáltam visszatenni, menthetetlen volt. Amikor kihűlt felvágtam, és megkóstoltuk a szélét, ahol sültebb volt. Ízre nem volt rossz -  túl jó sem -, de sületlen maradt a közepe. Becsapottnak éreztem magam, hisz pontosan mindent úgy csináltam... a süti mégis a kukában landolt. Ha valaki meg akarja sütni ezt a panettonét, akkor süsse tovább, ne higgyen a videónak sütési idő tekintetében, ha nem akar úgy járni, mint én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése