2010. december 26., vasárnap

Szenteste







Tegnap annyira fellelkesültem Anyukám süteményeinek leírásán, hogy kimaradt a bejegyzések közül a Szenteste beszámolója. 24-én annyi dolgom volt egész nap, hogy azt sem tudtam hova kapjak. Még egyszer nem követem el azt a hibát, hogy utolsó napra hagyom a fa díszítését. Szerencse, hogy a halat már jó előre előkészítettem, így azzal alig volt teendőm. De az egyéb előkészületek minden energiámat kivették. A vacsoraasztalt sajnos csak hatan ültük körbe, Szüleim, Férjem, Fiaim, és én. Férjem Édesanyja sajnos nem tudott eljönni, mert a hét elején nagyon lebetegedett és Angliában élő Fiunk és családja sem tudott hazajönni karácsonyra.


Az ünnepi vacsorán ezeket tálaltam:



  • Halászlé filézett pontyból

  • Bableves füstölt hússal

  • Pangasius filé orly módra (sörtésztában)

  • Pontyfilé rántva

  • Sültkrumpli

  • Sütemények (Anyukám érdeme, csak az almás gyümölcskenyeret sütöttem én)


Így is nagyon kellemes este volt, csak azt sajnáltuk, hogy nem lehetett itt mindenki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése