2010. december 15., szerda

Összecsukott melegszendvics



Ma este mindenki kicsit hamarabb ért haza. Vacsorára valami egyszerű, gyors és  meleg ételre vágytunk, megszavaztuk a tarjás-sajtos  melegszendvicset. Az sem akadályozott bennünket, hogy "formakenyerünk" nem volt itthon, egyszerű  zsemlekenyérből sütöttük.



Hozzávalók:

  • vékony kenyérszeletek (szendvicsenként 2 db)

  • füstölt főtt tarja szeletek (szendvicsenként 1-1,5 szelet)

  • trappista sajt (szendvicsenként 1,5-2 szelet)

  • margarin a kenéshez

A kenyeret vékony szeletekre vágtam (én a kenyérszeletek alsó héját le szoktam vágni), 2 szeletet szétnyitottam, a belső oldalt megkentem margarinnal, az egyik kenyérre ráfektettem a szeletelt tarját, erre a sajtszeleteket, ráraktam a másik kenyeret. Egyszerre két kenyér sül meg a sütőben, ezért ennyit készítettem elő. Beraktam a szendvicssütőbe, amíg az első kettő sült, előkészítettem a következő adagot. Addig folytattam a sütögetést, míg mindenki jóllakott.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése