2010. december 4., szombat

Advent



Néhány hét múlva itt a karácsony, vasárnap meggyújthatjuk az első adventi gyertyát. Régebben mindíg készítettem adventi koszorút magunknak  és a szüleinknek is, de mostanában már nincs türelmem hozzá. A lakásunkat azonban advent táján mindíg feldíszítem egy kicsit. Mostmár nem adventi koszorút készítek, de van egy négy gyertyás, kis tálkás gyertyatartóm, abba készítem el az étkező asztalra az adventi díszt.  A kertünkben nagyon sok örökzöld van, de legpraktikusabb a célra a tiszafa, mert az nem hullajtja le a leveleit, rászárad az ágra. Négy hét elteltével  is (amikor a karácsonyi díszekre cserélem a dekorációt) inkább letörik, mint lehullik az ágról. Vigyázzunk azonban, mert a tiszafa mérgező!! Főleg ahol kisgyerek, vagy állat van a lakásban, veszélyt jelenthet.

 Ma  elkészítettem az idei adventi asztaldíszünket:

advent 010
 Ezen kívül  készítettem a konyhát és nappalit elválasztó falra is egy kis karácsonyt idéző díszítést, szintén tiszafából.

advent 005
Érdemes feldíszíteni egy kicsit a lakást,  ettől az ember szíve is ünneplőbe öltözik,  ráhangolódik  a szeretet ünnepére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése