2013. március 22., péntek

Pénteki ebéd és vac sora



Nem volt időm ma "rendes" ebédet főzni. Viszont volt egy csomó apró krumplim a krumplis kosaramban, amivel már napok óta az a tervem, hogy hajában főtt krumpli lesz belőle. Ma végre megvalósult. Egy Zepter fazéknyi (5,8 literes) apró krumplit megfőztem gyorsfőző fedővel só és fél liter víz hozzáadásával, szokásos jelzések után 15 perc alatt. Amíg a krumpli megfőtt, 18 tojást is keményre főztem. A mai ebéd főtt tojás volt hajában főtt krumplival, felvágottakkal, szalámival, kolbásszal, sajttal. Én a húsevésből ki akartam maradni délben, ezért fokhagymával, kevés ételízesítővel, őrölt borssal kevés olajon cukkinit pároltam a krumpli és főtt tojás mellé.
Vacsorára a főtt krumpliból és tojásból az ebédről kimaradt kolbásszal, szalámival és felvágottakkal, margarinnal, fél liter házi 30 %-os tejföllel, trappista és házi gouda sajttal finom rakott krumplit sütöttem. Nemcsak a tetejére reszeltem sajtot, hanem a tojásos sort is jó néhány szelet kockára vágott sajttal tettem gazdagabbá. 
Lehet, hogy méltatlan, de én a rakott krumpli kockámhoz a Lidlt-ben frissen, melegen vásárolt édes fonott kalácsból ettem vacsorára. Isteni volt együtt. 
Az én kockám - édes fonott kaláccsal isteni volt :)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése