2013. március 17., vasárnap

Sajtos sonkatekercs rántva

Egyszer régebben Aledánál olvastam rántott sonkatekercsekről. Ma eszembe jutott, hogy a rántott csirkemell és cukkini mellett azt is készítek ebédre. 
De már megint nem olvastam el előtte a receptet, ezért nem sajtos krémmel, hanem csak egy-egy sajtszeletkével göngyöltem fel a szendvicssonkát, 
fél fogpiszkálóval összetűztem és ugyanúgy paníroztam, mint a rántott dolgokat szoktam, csak a tekercsek két végét duplán, mint a rántott sajtnál. Igaz, hogy nem egészen olyan volt, mint Aledáé, de így is nagyon finom volt. Újdonság lévén ezt kapkodta el leghamarabb a család:)! Hozzá margarinos-tejes törtkrumpli készült.
Első fogásként a tegnapelőtti tárkonyos csirkeraguleves jól felforralt maradékát tálaltam fel, amit kevés - ugyancsak tegnapelőtt kimaradt - párolt zöldborsóval turbóztam fel. Ma is isteni volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése