2012. október 29., hétfő

Busa hagymával és szalonnával sütve






Legnagyobbikom egy öt és fél kilós busát fogott a hétvégén. Egyik oldalát elvitte Barátnője Nagymamájának, másik oldala itthon maradt. Ezt készítettem el ma kis ráadásnak, mert tegnapról maradt étel. Nem kerítettem neki nagy feneket, egyszerűen kettévágtam a busafilét, sütőpapírral bélelt tepsire fektettem, bőre felöli oldalát sóztam, a másik oldalon a só mellé szitált ételízesítőt is szórtam egy keveset. Aztán egy kettévágott hagymát felszeleteltem és elosztottam a halon. Végül pár vékony szeletke bőréig beirdalt füstölt szalonnát is fektettem rá. 200 fokra előmelegített légkeveréses sütőben sütöttem addig, míg a szalonna zsírja kisült, a hal pedig teljesen átsült, de nem száradt ki. Szerintem az így elkészített busa még a fokhagymás-borsos változatnál is sokkal finomabb. Kenyeret ettünk hozzá.










3 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta ez a hal is. Biztos finom is.

    Sajnos nagyon nehéz a bejegyzések alá posztolni, már többször futamodtam meg mert mindig kidobál a rendszer. Most csak azért voltam kitartó, hogy ezt jelezzem, lehet, hogy ez másnak is így működik. Szép napot neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm kedves Pitz! A hal tényleg nagyon finom volt.

    És azt is köszönöm, hogy jelezted a problémát. Sajnos ezt én is számtalanszor tapasztaltam már, amikor másnál akartam bejegyzést hagyni. Volt, hogy már megvolt a bejegyzés, aztán csak váratott, váratott a rendszer és végül kiírta, hogy nem tudott a bloghoz csatlakozni. Ez a Crhome-nál fordul elő leginkább, végül ezért töltöttem le a Firefox böngészőt, azzal általában sikerül megjegyzést hagynom.
    Ennél az új nézetnél azt vettem észre, hogy néha rosszul tölt be. Csak akkor jó a betöltés, ha a háttér sárga. Ha szürke, akkor meg sem nyílik a megjegyzési lehetőség, ilyenkor újra be kell tölteni az oldalt.

    VálaszTörlés