2012. október 13., szombat

Mai ebédünk: Pirított tészta leves, tepsis tarja kétféle körettel




Pirított tésztaleves


 Tegnap Szüleim nem kértek kelkáposzta főzeléket, azt inkább mára szerették volna ebédre, ezért eltettem 3/4 fej kelkáposztát tegnap, hogy ma friss főzelék készüljön Nekik is. Hozzá tarja szeleteket sütöttem sertéssült fűszeremmel megfűszerezve. Kis családom azonban nem akart ma is kelkáposzta főzeléket enni, ezért a tarja mellé nekik hagymás krumpli készült és ecetes almapaprikát ehettek mellé. 


"Előételnek" a lebbencsleves mintájára, 8 tojásos eperlevél tésztából pirított tésztalevest főztem, azzal a különbséggel, hogy most 2 pici szelet füstölt szalonnát olvasztottam ki először, annak zsírján pirítottam meg a tésztát. 






Kelkáposzta főzelék fokhagymásan, chili portól kicsit csípősen - nagyon ízlett Szüleimnek is, de nekem is nagy kedvencem, így én ma is kelkáposztát választottam a tarja mellé.




Családomnak a sült tarja hagymás krumplival, ecetes amapaprikával volt tálalva. Ez az adag Párom második fogása volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése