2012. október 2., kedd

Örömök :)




A hét eddigi legfontosabb eseménye: Nagy izgalommal vártuk, és tegnap végre megérkezett a hír,  egy édes Kislány született a családba. Öcsém Angliában élő nevelt Fiának és Párjának megszületett első gyermeke, ARIEL, 3,36 kg-mal, 53,5 cm-rel. Csodaszép, mint az Anyukája. Én úgy örültem, mintha újabb unokám született volna. A pici igazi "nemzetközi baba",  lengyel Anyuka, magyar Apuka,  akiknek a közös nyelve az angol. Itt is szeretettel gratulálok és sok örömöt kívánok Attila és Sonia!





A másik, aminek örültem: ma délután végre közzé tette a Goldenblog 2012. a gasztroblogok közönségszavazatának eredményét. 112 benevezett gasztroblogból az 56. helyen végeztem, ami a tavalyi 90. helyezéshez képest jelentős előrelépés. Gratulálok minden Bloggertársamnak az elért helyezéshez, és nagyon köszönöm mindenkinek, aki a blogomra szavazott.





És végül egy kis konyha: A hét első két napján nagy konyhai bravúrokról nem tudok beszámolni, egyszerű, már többször
készített ételeket főztem tegnap és ma is. Tegnap csikós tokányt
csirkemellből tésztával, ma pedig a hűvösebb, esős időre tekintettel bablevest kolbásszal, és újabb tokányt,
ezúttal borsos tokányt szintén csirkemellből, krumplival. Holnap terveim szerint kakaspörkölt lesz, Mamától kapott, kapirgálós falusi kakasból.

Utóirat 10.03.

Képek a fent említett ételekről:
























8 megjegyzés:

  1. Látom, te nagyon szereted a gyerekeket:) Nagyra nőjjön a kislány:)

    VálaszTörlés
  2. Imádom az újszülötteket, olyan picuri kis csodák! Nagyon helyes kicsi lány! Legszívesebben beleszagolnék a hajacskája alatt a nyakába. Az enyimeket is állandóan szagolgattam... Mint valami kutya. Szerintem már szagról megismertem volna őket... :o)))

    VálaszTörlés
  3. Kati - persze, mert olyan imádnivalók:)!!

    Illéskrisz - Tényleg!! Bár közelebb lennének, Ő is, és az Unokáim is!!
    Én is imádom a babák finom illatát, az semmihez nem hasonlítható:)!! Annál már csak az a jobb, amikor nyíladozik az értelmük, és viszontszeretnek. Én majd elolvadtam, mikor Tomikám hozzám szaladt, átölelt, megpuszilt, és azt mondta: szeretlek mama.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűséges ez a pici lány, kívánom, hogy nőjön nagyra egészségben, boldogságban, családi szeretetben!

    VálaszTörlés
  5. Jaj, de cuki a kis Ariel! Gratulálok a szép helyezéshez a Goldenblog versenyben!!!

    VálaszTörlés
  6. Marisz57 - köszönöm a Szülők nevében is:)!

    Bors and Pepper - Szerintem is:)!
    Köszönöm:)!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok az új családtaghoz, s a Goldenblognál tett előrelépéshez.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm kedves Hobbychef :)!!

    VálaszTörlés