2012. október 12., péntek

Kolbászos-sajtos leveles







Ma nem főztem semmi különlegeset, csak egy lábas kelkáposzta főzeléket és mellé fasírtot.













De délután úgy rám tört a vágy valami finom sós után, hogy sütöttem egy jó kis kolbászos-sajtos nasit. Előkaptam a hűtőből a Lidl-ben vásárolt 3 csomag friss leveles tésztát (akciós volt, 199,- /csomag), kitekertem,  háromszögekre vágtam mint a ITT (mindegyik csomagból 16 háromszög lett, összesen 48), minegyik háromszögre tettem 2 kolbászkarikát, felcsavartam, sütőpapírral bélelt tepsire rakosgatam, sóval elhabart tojással lekentem, reszelt sajttal megszórtam, és 200 fokra előmelegített sütőben gyorsan megsütöttem. A fiúk és Apa is örömmel fogadták, én most írás közben is ilyet majszolgatok, mert hidegen is isteni :). 























2 megjegyzés:

  1. Ez a leveles nagyon jó ötlet!Most mentem a receptet! köszi!!

    VálaszTörlés
  2. Nem kell vele sokat vacakolni és finom! Akár sör vagy borkorcsojának is megfelel, de ha valaki csak valami kis sós rágcsára éhezik, ez annak is pont jó.

    VálaszTörlés