2012. október 8., hétfő

Maradék eltüntetős nap kis kiegészítéssel




 Tegnapról maradt ki leves és második fogás is, ezeket ettük meg ma, igaz reggel megsütöttem még a töltelékgyártás után kimaradt tisztított csibemájat  vékonyra vágott erdélyi szalonnába tekerve,  és készítettem egy tál salátát is mellé. (A salátában ezek voltak: 1 fej jégsaláta, 1 kígyó urorka, 1 nagy hegyes erős paprika, az öntetben: 3 evőkanál majonéz, 3 evőkanál tejföl, 3 mokkáskanál fokhagymasó, 1 mokkáskanál fokhagyma granulátum, fél mokkáskanál őrölt bors, fél citrom leve














 Salátát csak én ettem, de valószínű, hogy jobban járt, aki ecetes almapaprikát evett a hideg sültekhez, mert nekem a majonézes-tejfölös salátával kicsit beleült a gyomromba, pedig a húsnak és a májnak is csak a felét bírtam megenni.









3 megjegyzés:

  1. Maria drágám, Nálad még a "maradék" is olyan ínycsiklandozó, hogy mindjárt megyek és eszek egy pár falatot:))

    (Remélem, jól vagytok? Az utóbbi időben nem sokat jövök... Puszillak!)

    VálaszTörlés
  2. A máj szalonnába tekerve, igazi csemege... Imádom.

    VálaszTörlés