2012. október 5., péntek

Kétféle ebéd Szüleim kívánsága szerint


Szegény Anyukámat tegnap nem engedték haza a kórzázból, bármennyire is szeretett volna hazamenni, sőt még ma sem. Már 24.-e óta bent van a térdprotézis műtét miatt, de lehet, hogy vasárnapig benn tartják. Naponta látogatjuk, de ez idő alatt még mindíg hiába kérdeztük, hogy mit vigyünk, mindig azt válaszolta, hogy semmit, úgyhogy  ásványvízzel, iceteával, szőlővel, süteménnyel próbálkoztunk, de amikor a kenyérre panaszkodott, akkor vittünk friss szeletelt kenyeret. Tegnap végre örömmel hallottam, amikor  rántott húst kért.  Ma tehát az Ő kívánságára rántott húst készítettem karajból, és csiremell filéből. Hozzá néhány krumpliból petrezselymes krumplit, de tényleg csak annyit, hogy 4-5 kis adag lett belőle, amit elosztottam Anyukám, Apukám, meg az itthoniak között. A kétféle husiból is kapott mindenki 1 ilyet, 1 olyat, meg maradt is még néhány szelet,










mert amikor tegnap este elmondtam, hogy Maminak ma rántott húst fogok készíteni, Párom rögtön kérte, hogy süssek többet, itthonra is legyen mindenkinek - nem mintha magamtól nem így csináltam volna... Fotó a nagy kapkodásban nem készült a kitálalt ételekről, mert Legkisebbikem rohant a rántott húsokkal-krumplival először a kórházba, onnan egyenesen Apukámhoz, oda vitt húst-krumplit, meg lecsót is, hogy mindenki  aránylag  időben tudjon ebédelni. Még így is megcsúsztam kicsit, és csak 12-kor tudott indulni a kajával, pedig Szüleim többnyire már fél 12-kor ebédelni szoktak. (Az elmúlt napokban fél 12-re csak akkor készültem el az ebéddel, amikor paprikás krumpli volt nokedlivel, de hiába, délelőtt  más dolgom is van, emiatt 10 - fél 11 előtt nem tudok a főzéssel foglalkozni.)


Apukám viszont lecsót kért, méghozzá a saját termésű paprikából-paradicsomból, amit még tegnapelőtt szedett, direkt erre a célra. Ezeket csak 6 jókora hagymával, meg egy csomó roppanós vastag virslivel kellett kiegészíteni, amivel igazán nagyon finom fogás lett belőle. Én lecsót ebédeltem, csak Párom rántott karajából kunyeráltam egy falat kóstolót :). 









4 megjegyzés:

  1. Gyógyulást anyukádnak:) Ilyen ebédek és a ti szeretetetek mellett biztos megyógyul:)

    VálaszTörlés
  2. Marcsi!Nagyon ügyes voltál így is, hogy ennyi mindent készítettél és mindenki kedvére tettél!
    Anyukádnak mielőbbi gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés