2012. október 9., kedd

Újra otthon :)




kép innen


Ma eljött a nagy nap, amikor Anyukámat elengedték a kórházból. Nemcsak Ő, mindenki nagyon várta már ezt a napot, mert láttuk, mennyire hazavágyott csütörtök óta, ami  eredetileg a hazatérés napja lett volna. Még tegnap este is nagy egyeztetés folyt a kórházban, hogy hogy legyen, aztán megegyeztünk, hogy Apukám otthon várja, Legkisebbikem bemegy érte kocsival, hazaviszi délelőtt, én ebédet főzök, és amikor kész Legkisebbikem elviszi Szüleimhez. Legkisebbikem igazán szolgáltakész volt az elmúlt két hétben (is), 1-2 nap kivételével bevitt bennünket (Apukámat és engem) a kórházba látogatóba, minden nap elvitte a megfőzött ebédet Apukámnak, hazahozta az előző napi edényeket, ha kellett bevásárolt, és mindenben segített. Gondoskodó és nagyon figyelmes volt, mint mindig, úgyhogy igazán büszke voltam és vagyok Rá! 


Itt is köszönöm Tomi :)!


A mai ebédbre megint nem csináltam semmi újítást, húsleves volt eperlevél tésztával, meg csirkepörkölt kétféle körettel (tésztával vagy tarhonyával), kovászos uborkával vagy ecetes almapaprikával. Vacsorára 3 gardakeszeget sütöttem meg tepsiben, amit Legnagyobbikom tegnap hozott haza. Éppen azt csemegéztük, amikor Anyukám telefonált, hogy  nagyon finom volt az ebéd, de holnapra Nekik ne főzzek, mert mindennek megvan még a fele, az elég lesz  holnap ebédre... De holnaputánra megvan már a tervem, Legnagyobbikom ma hazahozott egy szép 1,7 kg-os süllőt, azt kifiléztem, rántott süllőt fogok belőle készíteni, azt Szüleim is szeretik, mert nem kell szálkázni.




6 megjegyzés: