2012. október 30., kedd

Egyszerű vacsora meglepetéssel







Ma nem volt nálunk nagy főzés, de estére, mire mindenki átfázva hazaért a munkából mégis készítettem egy egyszerű vacsorát. Hajába főtt krumplit, főtt tojást, gyümölcsteát. Ezeket egészítettük ki zöldpaprikával, lilahagymával, sajttal, sonkával és pár szeletke szalámival. Egyszerűsége ellenére mégis nagyszerű vacsora volt. Nem is akartam posztolni,  fényképet sem akartam készíteni róla. Aztán kettévágtam a tojást, és olyat láttam, amit még soha. A tojás sárgája szív alakú volt. Jól körbecsodálta az egész család, Legnagyobbikom meg - aki egyébként haragszik rám,  mert minden ételt lefényképezek - egyből mondta, hogy ezt le kell fényképezni, mert ilyet nem látni túl gyakran. És már hozta is a "fotóapparátot" :), el is készítettem a képet, és most megosztom, mert még soha nem láttam ilyet!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése