2012. november 10., szombat

Sonkás-gombás melegszendvics







Ma nem kellett sokat bajlódnom a konyhában. Tegnapról maradt bableves, abból ettünk ma (még mindig maradt belőle), második fogásnak csak egy kis fodros nagykocka tésztát főztem, és ropogósra sütöttem egy csomag (20 dkg) szeletelt bacont, a 7 percig főzött tésztát aztán összekevertem a szalonnapörccel. Tejföllel, reszelt trappista sajttal isteni volt. (Ezekről nem készült fénykép.) Férjem azt mondta, a mai ebédet minden nap megenné, talán csak a rántott hús jobb ennél - javíthatatlan rántott hús rajongó :)!


Este melegszendvicset készítettem, mert nem akartuk már a pocakunkat bablevessel terhelni, elég egy nap egyszer babot enni:). A többség sonkás-sajtos melegszendit kért, de azért egy pár sonkás-gombás sajtosat is sütöttem. Általában mikróban sütöm, crisp-grill fokozaton, 7 percig 1-1 ilyen adagot, a mikró speciális táljában. A kenyérszeleteket margarinnal kentem meg, aztán jött rá a csíkokra vágott sonka, a nagyon vékonyra szeletelt gomba, pici só és a reszelt sajt. A sonkásról lehagytam a gombát. Nemcsak kenyérszeletekkel, hanem felezett bagettekkel is sütöttem azt csak sonkával-sajttal, a héjuk isteni ropogós lett a sütés után. A képeket most Legkisebbikem készítette.









2 megjegyzés:

  1. Nagyon fincsi lehetett ez a melegszendvics! De akár ebédre is szívesen elmentem volna !:-))

    VálaszTörlés
  2. A melegszendvicset mi is szeretjük, de a mikró grill részéhez nem értek (egyszerűen nincs időm megtanulni), így én a sütőben tepsiben készítem.

    VálaszTörlés