2012. április 8., vasárnap

Szomorkás húsvéti reggeli 2012


Tegnap hazament a kis Unokám, így a Húsvétunk már nem is olyan vidám. Nagypapi vitte haza, így most hármasban maradtunk a fiúkkal. Tegnap nem is volt kedvem semmihez. Elcsomagoltam a játékokat, hogy minden rendben meglegyen, amikor a kis Drágám újra jön. 


A sonkát, kolbászt és néhány tojást azért megfőztem, meg is kóstoltuk már az este, de fényképezni nem volt kedvem. Ma reggel viszont eszembe jutott, hogy mivel lepném meg Tomikámat, ha még itt lenne, így készítettem egy gyerekeknek való húsvéti reggelit. 










(Természetesen ha a fülnek használt paprika csípős, akkor az erejét ki kell vágni.)





És egy kiadós felnőtt reggeli a szokásos húsvéti hozzávalókból.









9 megjegyzés:

  1. Kellemes Húsvéti Ünnepeket! Ne szomorkodj, most biztosan nehéz, hogy nincs itt a kis unokád és a párod, de gondolj arra, milyen jó lesz, ha újra itthon lesznek. Addig pedig örülj a Többieknek.
    Szeretettel:
    Mrita

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mária! Boldog ünnepet kívánok! Ne búsulj, hamarosan biztosan újra itt lesz a picuri. :)

    VálaszTörlés
  3. Áldott Ünnepet kívánok! Én is azt mondom, ne szomorkodj, hamarosan biztos megint eljön a kis unokád, Tomika! :o)

    VálaszTörlés
  4. Kellemes Húsvétot!
    Nagyon ötletes reggelit készítettél.
    Ne szomorkodj, biztos jön hamarosan a kisunokád.

    VálaszTörlés
  5. Drága Mariám, ne szomorkodjál. Eltelik egy kis idő és ismét együtt lehettek...
    Áldott, békés húsvéti ünnepeket kívánok Neked és Családodnak, sok szeretettel!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Mrita, Petra, Kriszti, Hobbychef és Roza!! Köszönöm a húsvéti jókívánságokat, én is kellemes húsvéti ünnepet kívánok Nektek és kedves Családjaitoknak, - már ami még hátra van belőle :)!

    Már többször skype-oltunk a drágáimmal, és minden rendben van, én is megnyugodtam már, hisz csak hat hét, és jönnek, hurrrráááá!! És akkor végre Ádámkánkat is megdajkálhatjuk Tomika mellett :D.

    VálaszTörlés
  7. Drága Marcsi!Ne szomorkodj!Hamar eltelik a 6 hét és újra itt lesznek!:-)
    Áldott Húsvéti Ünnepeket kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  8. Hát tényleg nagyon klassz a nyuszis reggeli, kár, hogy Tomika már nem lehetett ott!

    VálaszTörlés
  9. Áldott Húsvéti Ünnepeket kívánok:)

    VálaszTörlés